Organisatie
Skoel is een kleinschalige organisatie die zorgdiensten aan huis verzorgd.Thuiszorg Skoel werkt rechtstreeks vanuit de behoefte en zelfwerkzaamheid van betrokkenen. Om een goede zorg te realiseren waar u tevreden over bent.
Kwaliteit
Wij streven naar een goede kwaliteit op basis van het kwaliteitshandboek conform NEN-EN-ISO 9001:2015Met ons kwaliteitsmanagement proberen wij ons werk en de zorgdiensten aan u te verbeteren. Het gaat dan om alle dagelijkse aspecten zoals een vraag van een cliënt enof medewerker, tevredenheidsonderzoek, tot aan het toekomstbestendig maken van het bedrijf.
Klachten
Zorg is en blijft mensenwerk. Onvrede en klachten horen bij het vak. Een goede en snelle aanpak van klachten vinden wij belangrijk. Een klachtenregeling
is van belang om op gestructureerde wijze, met hoor en weder hoor te komen tot een oplossing van de klacht. De klachten regeling is opgenomen in het dossier van cliënten en medewerkers.
Indien de klacht niet naar uw tevredenheid is opgelost kunt u terecht bij een onafhankelijke klachtenbureau.
Indien de klacht niet naar uw tevredenheid is opgelost kunt u terecht bij een onafhankelijke klachtenbureau.