Organisatie

Organisatie

Skoel is een kleinschalige organisatie die zorgdiensten aan huis verzorgd.Thuiszorg Skoel werkt rechtstreeks vanuit de behoefte en zelfwerkzaamheid van betrokkenen. Om een goede zorg te realiseren waar u tevreden over bent. 

Kwaliteit

Wij streven naar een goede kwaliteit op basis van het kwaliteitshandboek conform NEN-EN-ISO 9001:2015
Met ons kwaliteitsmanagement proberen wij ons werk en de zorgdiensten aan u te verbeteren. Het gaat dan om alle dagelijkse aspecten zoals een vraag van een cliënt enof medewerker, tevredenheidsonderzoek, tot aan het toekomstbestendig maken van  het bedrijf.

Klachten

Zorg is en blijft mensenwerk. Onvrede en klachten horen bij het vak. Een goede en snelle aanpak van klachten vinden wij belangrijk. Een klachtenregeling is van belang om op gestructureerde wijze, met hoor en weder hoor te komen tot een oplossing van de klacht. De klachten regeling is opgenomen in het dossier van cliënten en medewerkers.
Indien de klacht niet naar uw tevredenheid is opgelost kunt u terecht bij een onafhankelijke klachtenbureau.

Klachtenformulier

Privacy

In het privacyreglement is beschreven welke persoonsgegevens geregistreerd worden, met welk doel en hoelang de gegevens bewaard worden. Het privacyreglement is toegankelijk en opgenomen in het cliënten dossier en personeelsdossier.

Onze werkwijze

Persoonlijke kennismaking
Zorg is persoonlijk, daarom vinden wij een goede kennismaking belangrijk. Wij brengen uw situatie, wensen en voorkeuren in kaart om een passende zorg te organiseren.

Organiseren van de zorg
Wij dragen zorg voor de administratieve handelingen, maken een zorgplan, rooster, evaluatie en klachtenformulier op. Indien gewenst wordt ook uw mantelzorg betrokken zodat duidelijk is wie wat doet.

Starten van de zorg
Na akkoord gaan wij starten met de zorg. Bij vragen kunt u altijd terecht bij uw vaste zorgverlener of contact opnemen met het kantoor. Op onze beurt vragen wij hoe het gaat bij u thuis.

Doorlopende ondersteuning
Rondom de zorg en ondersteuning is er vaak nog genoeg te doen. Wij helpen u daarbij. Denk aan het aanvragen van hulpmiddelen, het onderhouden van contact met de huisarts, apotheek, contact met de familie enzovoorts.

Evaluatie en kwaliteit
Wij streven naar een goede kwaliteit en vragen naar uw mening over het werk gebeurd, of u tevreden bent, wat uw klachten zijn en wat beter kan. Samen met u en eventueel de mantelzorg kijken wij naar het zorgplan en passen deze aan. 

Share by: